Festival zážitků

Stručný popis projektu


Interreg V-A Česká republika Polsko

Prioritní osa 2 Rozvoj potenciálu přírodních a kulturních zdrojů pro podporu zaměstnanosti

 

Aktivita: 1 Zachování a obnova kulturních a přírodních atraktivit, směřujících k jejich využití pro udržitelný rozvoj společného příhraničí

Podaktivita: Realizace opatření směřujících k vyššímu zapojení kulturních či přírodních atraktivit do udržitelného cestovního ruchu

 

Aktivita: 2 Podpora využití nehmotného kulturního dědictví - Rozvoj a obnova místních folklorních tradic a dalších forem místního nebo regionálního nehmotného kulturního dědictví za podmínky jejich využití s cílem zvýšení turistického ruchu v příhraničí.

 

Termín realizace: 10/2017 - 09/2020

 

Hlavní cíle

·         zvýšení turistického ruchu v česko-kladském pomezí

·         prodloužení počtu přenocování

·         zpřístupnění kulturního odkazu regionu

·         vytvoření partnerství uvnitř regionu mezi aktéry cestovního ruchu

·         prohloubení česko-polské spolupráce

 

Při tvorbě produktu jsme reflektovali současné trendy cestovního ruchu, potřeby destinace vycházející ze současné marketingové strategie regionu Kladské pomezí. Jedná se o projekt, jehož hlavním cílem bude strhnout pozornost médií a návštěvníků v době začínající letní turistické sezony a nabídnout během hlavní turistické sezony co nejvíce různorodých zážitků souvisejících s kulturním odkazem regionu. Hlavní tematické osy jsou:

 

·         významné osobnosti z oblasti kultury

·         vojenská historie

·         tradice

 

Jednotlivé aktivity projektu a jejich realizace:

Festival zážitků

Na vybraných místech – atraktivitách cestovního ruchu dojde k vytvoření zážitkového programu. Na české straně se tedy bude konat festival zážitků celkem na dvanácti místech a na polské straně na patnácti místech po dobu tří let. Každá ze zapojených atraktivit připraví zážitkový program na jednu sezonu, který bude opakovat v pravidelný den v týdnu po dobu letních prázdnin (tedy cca 9 x).

 

Web

– webové stránky budou vytvořeny ve čtyřech jazykových mutacích (CZ, PL, DE, EN). Součástí webových stránek bude i propagační film z konání festivalu zážitků, který bude možné umístit i u jednotlivých aktérů.

 

Propagační tiskoviny

- vznik propagačního katalogu „Festival zážitků“ Katalog ve čtyřech jazykových mutacích vychází začátkem každého roku před veletržní sezonou, tzn. třikrát v průběhu projektu.

 

Školení

- dvoudenní školení se bude konat před každou turistickou sezonou a konáním festivalu zážitků po dobu tří let pro české i polské aktéry zážitků. Primárními oslovenými budou jednotliví aktéři, ale účastnit se budou moci i pracovníci na jednotlivých subjektech činných v cestovním ruchu, pracovníci informačních center apod.

 

Grafický manuál

- jednotný grafický styl se bude promítat do všech výstupů projektu, jako jsou tiskoviny, naučná stezka, quest, soutěž apod.

 

Výzkum, šetření

- zajištění šetření návštěvnosti a získání zpětné vazby.

 

Soutěž

- vzhledem k užšímu propojení jednotlivých aktivit projektu vytvoření návštěvnické kartičky v jednoduchém formátu vizitky. Při nasbírání 5 razítek bude pro soutěžícího připravena drobná odměna. V případě 7 razítek bude pro první tři soutěžící připravena odměna v podobě mimořádného zážitku.

 

Naučná stezka

- jednoduché cedule označující místa zapojená do Festivalu zážitků. Naučná stezka pracuje s jednotlivými tématy na daný rok.

 

Quest

- tento výstup bude součástí naučné stezky, tzn., že by indicie mohly být součástí značení naučné stezky a oba výstupy by podporovaly návštěvnost jednotlivých zážitkových míst.

 

Otevírání a zavírání sezony

–otevírání akce je na straně polské, kde vždy jeden rok z celkových tří zajistí jeden z partnerů.

 Zavírání sezony je na straně české.

 

Marketingová kampaň

- zásadním měřítkem pro tuto aktivitu je zrcadlový efekt, tzn. že nástroje v rámci marketingu, ať už je to internet, rádio nebo regionální televize se musí promítnout na obou stranách hranice. Propagace bude probíhat ve formě internetové kampaně a rádiokampaně.

Tato webová stránka používá cookies

Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Některé z nich jsou k fungování stránky nezbytné, ale o některých můžete rozhodnout sami. Více o používání souborů cookies se dozvíte níže. Můžete je povolit všechny, jednotlivě vybrat nebo všechny odmítnout. Více informací.

Nastavení cookies

Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Některé z nich jsou k fungování stránky nezbytné, ale o některých můžete rozhodnout sami.

Nezbytné soubory cookie jsou zásadní pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádná osobní identifikační data.
Cookie
Typ
Doba trvání
PHPSESSID
https
1 den
Tento soubor cookie je nativní součástí aplikace PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. Tento soubor cookie je souborem cookie pro danou relaci a je smazán po zavření všech oken prohlížeče.
Cookie
Typ
Doba trvání
cooConsent
https
1 rok
Tento soubor cookie slouží k zachycení souhlasu s cookies.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení interakce návštěvníků s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počet návštěvníků, míru okamžitého opuštění, zdroj provozu atd.
Cookie
Typ
Doba trvání
_ga
https
1 týden
Soubor cookie _ga, instalovaný službou Google Analytics, počítá údaje o návštěvnících, relacích a kampaních a také sleduje používání webu pro analytickou zprávu o webu. Tento soubor cookie ukládá anonymní informace a k rozpoznání jednotlivých návštěvníků přiřazuje náhodně vygenerované číslo.
Cookie
Typ
Doba trvání
_gid
https
1 den
Tento soubor cookie je nastaven službou Google Analytics. Ukládá a aktualizuje jedinečnou hodnotu pro každou navštívenou stránku a používá se k počítání a sledování zobrazení stránek.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.
Cookie
Typ
Doba trvání
_fbp
https
3 měsíce
Tento soubor cookie je nastaven společností Facebook, aby po návštěvě webové stránky zobrazoval reklamy na Facebooku nebo na digitální platformě založené na reklamě na Facebooku.